Veel gestelde vragen
Contact en openingstijden
Contact mogelijkheden
We hebben verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Telefonisch: 0332089022, Mail: info@pro-alarm.nl, Whatsapp: 0332089022
Wat zijn jullie openingstijden?
Op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00 en zaterdag van 9:00 tot 17:00
Verzenden
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dat ligt aan de voorraad status van elk besteld product
Moet ik verzendkosten betalen?
Binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht. In het buitenland rekenen we een kleine vergoeding.
Kan ik ook kiezen om mijn bestelling bij een Pick-up point af te leveren?
Zeker, bij ons kan je de service point kiezen waar je jouw bestelling kan afhalen
Is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven?
Tijdens het afrekenen kan je kiezen om een ander afleveradres op te voeren
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar de meeste EU landen.
Afrekenen
Kan ik ook kiezen om de factuur pas later te voldoen?
We hebben verschillende mogelijkheden om later te betalen
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Op welke manieren kan ik betalen?
Online bestellingen die je thuis of bij een PostNL afhaalpunt laat bezorgen kun je betalen met IDeal, Paypal, creditcard (alleen Visa of MasterCard), Klarna en een SEPA overboeking. Om bij ons af te...
Retourneren
Is retourneren gratis?
Retourneren is gratis, alleen de gemaakte verzendkosten zijn wel voor eigen rekening.
Hoe kan ik een product retourneren?
Door gebruik te maken van ons retourformulier en instructies, kunnen wij snel en correct uw retour afhandelen.
Installatie
Wanneer ik bij jullie bestel krijg ik dan ondersteuning tijdens de installatie?
Uiteraard krijg je bij ons uitgebreide ondersteuning. We adviseren om eerst goed de FAQ's te lezen.
Hikvision Algemeen
Zijn de Hikvision producten in het Nederlands?
In onze webwinkel verkopen we alleen producten die voor de Nederlandse markt bestemd zijn.
Mijn deurbel / camera of recorder is alleen thuis via WiFi te gebruiken, buiten via 4G/5G krijg ik geen verbinding. Hoe kan ik dit oplossen?
Waarschijnlijk is het koppelproces niet via de Hik-connect server gegaan. We geven aan hoe dit wel kan.
Hikvision Camera
Ik kan mijn geen live view camerabeelden bekijken in mijn browser van mijn Hikvision product, hoe op te lossen?
Installeer de plugin voor de browser, de meest geschikte browser is Chrome
Hoe kan ik het ip adres vinden in het netwerk van de Hikvision camera, recorder of deurbel?
Via de SADP tool kan je het Ip adres achterhalen
Help, hoe reset ik mijn wachtwoord?
Er zijn verschillende mogelijkheden om het wachtwoord van je Hikvision apparaat te resetten...
Kan deze camera ook met een SD kaart beelden opnemen?
Ja en nee. Voor een stabiele standalone werking adviseren we niet om met een SD kaart op te nemen. We leggen je graag uit waarom.
Hoe stel je voor- en na opname periode van gebeurtenissen in voor een Hikvision camera?
In de webinterface van de camera of een netwerkrecorder. Configuratie > Opslag> SchemaInstellingen> Opname schema -> Gevorderd
Hikvision Intercom
Hoe kan ik het ip adres vinden in het netwerk van de Hikvision camera, recorder of deurbel?
Via de SADP tool kan je het Ip adres achterhalen
Help, hoe reset ik mijn wachtwoord?
Er zijn verschillende mogelijkheden om het wachtwoord van je Hikvision apparaat te resetten...
Ik hoor de melding "Bellen is mislukt" hoe op te lossen?
In Hik-Connect is het mogelijk op per apparaat de meldingen in en uit te schakelen
Live view laad niet volledig en gaat niet naar 100%, hoe op te lossen?
Er zijn een paar aantal stappen die je kan volgen om dit probleem op te lossen, het probleem kan namelijk verschillende oorzaken hebben.
Zoekwoorden